Tuesday, February 16, 2010

Drama Propaganda.

Drama Oh Drama. Haha, btw thanks to Belle, Khir Mukmin n Ainor Syahrul coz play the character well.
Tak Lupa Juga Pada ExBF saya dan kawan saya, FENDY, sudi membahankan diri sendiri.
Eventho dah macam2 kau buat, kau tetap best.Tehee!
Sorry La Fendy, Bahan U, mmg pekena poopp kat muka hang.

"BUAT-BUAT PEKAK JER"


To all of u, "You always be my baby". Baby tak Baby sangat la. This song sincerely dedicate to you guys.

The Nabila, Terpaksa menahan kebingitan perasaan yang disengajakan oleh seorang "Jantan" yang bernama Fendy. Click sini for detail.
Malah, Saya juga senasib dengan beliau.

Ini Nabila Amira. Click Sini if nak kenal2.
Whoopsie!
__________________________________________________________

Yang ni Fendy. Tak Payah Kenal Lagi Disarankan jika tidak mahu "Hidup Musnah".
________________________________________________________

Yang Bawah ni :
Disamping itu, aku ada "Kawan Baru" who have a same interest as mine.
Khir Mukmin Nama Diberi. He's fine and understanding.
Kenalilah Dia

_____________________________________________________________

Besides, another superb crazy guy that i've met were also play an important character in this drama.
Perkenalkan, Ainor Syahrul. Ini FB dia.
You drive me crazy dude!


We Really Enjoy the Day.
Last but not least, Wallaaahh!
______________________________________________________

Yes, I'm doing super great.
Whatcha say?



Biar dia datang, jangan dipaksa.
Okay?
Again, Suka hati Lah!



4 comments:

Koje said...

huhuhuhu...izzy rajin sgt update blog ni......aku pn mls nk update slalu....tade ilham....bgus2 keep going.....

Unknown said...

well, baru nak berblog..
mula2 batak la..hehehehe..
saya budak baru belajar.
kalau badigol, tlg tunjukkan..=)

Koje said...

ala....aku pn same la.....bru jgk....strt pn ujung bulan satu....huhuhuhu

Unknown said...

aoh serious??
but u good in blogging..serious!

 
Template design by Izzy Adlina