Wednesday, July 28, 2010

Today, I choose to be a TARZAN.

Dear Readers,

Hello dears! Supp guys?? I'm doing great here as usual, macam lama tak update Tattamasi aku ni kan, busy lah lately, teramat okay, banyak activity and masa yang tak patut diperbuangkan, jadi aku ganti kan masa blog dengan yang sepatutnya.

Focus point aku hari ini adalah untuk kongsi satu cerita "di dalam kelas" yang paling happening.
Semester Lima ni, aku ada ambil subject Personal Development, diajar oleh Puan Jalilah. Class ni rasa macam takkan ku ponteng sampai bila-bila even repeat pun, hahaha minta dijauhkan. By the way, apa yang best kali ini untuk class favourite kitorang semua adalah, tadi Puan Jalilah merangkap lecturer aku yang paling sporting sepanjang pembelajaran aku di Universiti membawa kami ke alam tadika, fun you know!

Task yang diberi adalah, "you have to choose 1 character in particular place chosen by your group" and kitorang pilih a Jungle Territory! Aku jadikan idol dari alam hutan iaitu Tarzan. Dan kitorang disuruh buat mask masing-masing punya character.
Group Members :
Izzy : Tarzan
Najwa : Elephant
Michiko : Bird
Arafat : Lion
Azne : Tiger
Rina : Monkey
Baby : Bear


Basically, tujuan activity ni, untuk build up keyakinan dan figure out our weaknesses tanpa rasa malu, the reason why aku pilih jadi Tarzan adalah aku nak rasa di hormati oleh semua orang dan jadi leader. Selain itu, aku nak jadi orang yang terpenting untuk semua orang. Aku malas nak cerita lah sebab rasa awkward nak tulis, tengok je la gambar :D


Time presentation.

Arafat khusyuk membuat topeng Singa dia.


Michiko done with her birdy mask :)

Rina and Najwa with their own character :)

Bebea aka Azne the tiger. meoowww.


And I'm a Tarzan, tak ada rupa pun kan.

Azne dengan kertas-kertasnya.


FUN OKAY!
WILL Update more next time :)
BYE.


1 comment:

 
Template design by Izzy Adlina