Thursday, September 9, 2010

Ucapan Hari Raya :)

Dear Readers,

Haha lately my entries tak nak macam emo sangat lah kan? Haha, actually tak lah emo mana. Just menegakkan kebenaran duniawi. Aitceh! Blerghh~ Ucapan hari raya kali ini simple saja sebab tak perlu coret panjang lebar, bunga-bunga bagai yang penting keikhlasan.

I am tired as a tiredest person in a tired land. Penat lah terasa hati ni, lama-lama boleh bengkak bernanah macam orang kena kencing manis. But after all, aku realized one big thing, memaafkan orang adalah sesuatu yang sangat berbaloi dalam hidup bila diri rasa terkilan dengan perbuatan mereka, akan tetapi, itu sebenarnya sedarkan aku yang manusia sentiasa buat silap.
Siapa aku ni yang tak boleh maafkan? Facebook aku lately terlalu banyak orang pop chat aku sampai nak retak keyboard reply semua. Haha. Thanks guys!





Dengan kesempatan ini, saya Izziatul Adlina Binti Mohamed Shokri (ramai orang salah eja nama aku, ni haaa aku bagi setepek) ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan kepada sesiapa yang mengenali diri ini. Aku tahu, aku terlalu banyak buat silap dan salah, melukakan hati sesiapa. Akan tetapi, aku masih bingung kenapa ada manusia suka buat cerita pasal aku tanpa refer aku balik, kenapa ada manusia sebegitu? Well everybody was typical but the one who yang tak puas hati dengan aku sampai cerita bad things about me, menambahkan cerita is the one who so into that kind, dangg you make me sick. We all want to be different kan, but it makes us all the same actually. By the way, i believe in Karma. I just forgive you, and forgive me too. Selagi benda salah tu spread all over the world, aku tetap tak kisah. Yang teringin nak buang aku dari hidup, silakan lah, i've done my part. Apa-apapun, aku memohon maaf atas segala keterlanjuran terhadap anda semua, moga diberi sinar keberkatan kepada kalian. Maafkan saya, saya hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan.

For the "typical-who" person :

you are trying too hard to impress people
and you lost your identity to the unnecessary pressure.
pity u hahh!

fine
If you need someone to agree with you "always"
you dont need a friend
you need a brainless slave
and thats not me,babe!

Mulai hari ini, aku nak hidup dengan aman dan tenteram, jadi as a human, jangan lah porak perandakan hidup aku hehehe. Again selamat hari raya, jemput-jemput lah ke rumah aku, before datang message dulu okay.
Salam Aidilfitri, moga mendapat keberkatan di Syawal yang mulia.

:)

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina