Sunday, December 26, 2010

22 bukan sekadar nombor tapi aku dah berumur.

Dear Readers,

Assalamualaikum. Oh Cepatnya masa. Rasa macam baru saja celebrate birthday 23rd lepas dengan celebrities kesayangan aku. Thanks a lot for the surprised. Terima kasih.

Sorry. Aku lambat upload photos dekat blog. Mungkin, sebab kemalasan. Ataupun disebabkan lembap gila babi berikutan dengan kebesaran size gambar tersebut rentetan juga dari keterhegehan internet Digi. Macam lah aku ni tak ada benda nak buat. And now, sesedang kerja tengah tak ada, ada baiknya aku buat sekarang sebelum berulang kemalasan terbabit. Terima kasih.

Hari khamis 23rd December 2010, macam seronok. Mesti lah birthday aku. Kau ingat apa? Sepanjang hari orang belanja, kalau lah perut boleh meletup, dah lama dah. Terima kasih.

Itu gunanya kawan, bila hari penting, mereka akan ingat. Celebrate sesama. Kan? Memandangkan sudah genap 22 tahun, aku perlu bersikap matang lebih advance. Kenapa? Aku nak semua orang puas hati. Kalau tak puas hati? I don't care! Ganas tak? Terima kasih.

Surprised yang orang-orang bawah ni buat untuk aku hurmm. Sangat sweet dan honest. Walaupun aku ada dapat present "ash tray" kan. Motif? Terima kasih.

Well, umur ni sudah mula buat aku gerun, makin daring nampak ketuaannya. Macam dah boleh sangat-sangat kahwin dah ni. Oppss. Terima kasih.

Dan aku perlu jadi manusia yang lebih pandang ke depan takkan toleh-toleh belakang. Tapi kalau ada orang panggil macam mana? Terima kasih.

Saya sudahi post merepek dengan gambar-gambar BIRTHDAY CELEBRATION WITH MY BESTIES. Sekian, TERIMA KASIH.















Sekarang, aku sayang korang. Terima Kasih~


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina