Wednesday, January 26, 2011

ROFL LMAO SOAB MILF

Dear Readers,


color evokes emotion.
color stimulates the sense.
color alter perceptions.
color your life and be happy people



But sometimes, once in a while, you can simply laugh at your own destiny.
Kadang-kadang bila fikirkan sesuatu yang kau rasa dah pernah terjadi dekat diri kau, and berlaku lagi dan lagi pada masa sekarang, kau rasa macam nak lempang semua orang.
Lagi-lagi kalau melibatkan personaliti diri yang terpaksa diubah memang macam celaka.
Ingat senang ke nak berubah personaliti?
Ingat senang nak berubah dari seekor harimau ke seekor itik?
Apa ingat aku binatang ke?
Bukan nak cakap kena hipokrit, bukan juga nak kata supaya tak "jadi diri sendiri" atau "be yourself".
It is just the matter of time.
Tapi kalau sudah itu kau tak boleh nak terima diri aku seadanya, PERGI MAMPOS.
Apa ingat semua perempuan sopan dekat luar tu baik-baik belaka ke?
Setahu aku, sarcastically, diorang cover cun okay!
Apa ingat semua orang boleh dinilai directly dari kriteria yang ditonjolkan secara terbuka itu ke?
Aku selesa dengan diri aku macam ni, asalkan pandai bawa diri di tempat orang.
ITU PUN JADI MASALAH KE SEKARANG?
Apa kau ingat kau HOT nak judge aku entah pape.
Atau kau nak tengok aku jadi macam BAPUK?
Baru kau puas?
Ha kau aku dah marah.


.

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina