Saturday, February 26, 2011

Cincin merisik vs Jari Tembam

Dear Readers,

Semua orang mesti macam kurang kepercayaan terhadap perempuan yang ada blog Tattamasi ini mengenai hubungan yang dia jalani sekarang. We, betul lah aku betul-betul serious, apa kau ingat perempuan macam aku tak boleh kahwin ke? Tak boleh serious ke? Tak boleh jadi isteri solehah ke? Boleh doh!

Sementara menunggu 5hb March nanti, dimana hari rombongan merisik datang, aku nak tunjukkan sedikit cincin merisik yang sudah dibeli. Cantik cantik cantik. :)

Memandangkan jari jemari aku agak ketembaman, saiz cincin yang aku pakai normally dalam range 16-18 itupun depends on the ring's design. Peduli apa aku.

Ingat semua orang yang berjari kecik confirm-confirm boleh jadi seorang isteri yang berhati mulia ke? Apa teruk sangat ke orang yang berjari tembam macam aku ni? Gila stereotype.

Cincin itu dibeli di BS Jewelery dalam Centre Point Klang. Ada orang cakap kedai itu ada offer boleh dapat necklace free, tapi aku pergi tak bagi pun.
Alasan: Offer habis. DURHH~
Mana satu betul entah, tapi design dia not bad lah, walaupun cincin belah rotan supposedly kosong saja tak perlu ada ukir-ukir design bagai. Tapi kalau sudah jenis rambang mata, nak buat macam mana.

Sejak dua menjak ni kerja aku pergi kedai emas je. Dah nak kahwin rupanya aku ni. Bagus-bagus banyak improvement. SELAMAT. Adiossa.



P/s: Baru cincin merisik harga dah rm300++ habis pokai Akmal :p


.
 
Template design by Izzy Adlina