Sunday, May 1, 2011

Anugerah

Dear Readers,

Pergh berhabuk betul, oh just nak update blog kali ini mengenai 3 hadiah dunia yang telah aku peroleh, salah satunya sudah di-mentioned di post yang lepas, dan lagi dua adalah:

1) Kerja di Citra Multimodal Services sebagai Customer Service and Sales Officer. Sudah masuk dua minggu aku bekerja di company tersebut, so far dapat adapt dengan kerja dengan jayanya walaupun penat tak terhingga berikutan dengan final report punya commitment yang masih belum settle, maka aku agak kelam kabut dalam pengurusan masa. Tapi yang pasti sangat enjoy kerja disitu dengan mixed surrounds with happening colleagues, yaaaa chinese culture much prefer to work with, sebab mereka bermotivativasi. Dan aku sudah ada I'd dan work station sendiri. Tadaa!

2) Dan yang kedua, aku sudah ada kereta! Ya juga sudah dua minggu. Nama dia Nemo. Myvi SE kaler Orange, No plat WVE 4618. Kepada para JPJ yang baca blog aku, take this note out, sebab aku sememangnya pemandu yang berhemah. Sudah 5 kali cuci kereta, sayang punya pasal. Muah! Thanks Ibu Ayah. <3 you! <3 Akmal too.

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina