Wednesday, April 7, 2010

╭∩╮( º.º )╭∩╮

Hambek kau~
Entry yang sungguh sadis buat "Kau".

Aku bukan lah badigol or Bagidol mcm kau post kat FB entah pape..Lantak hang la hang nak buat ape.Betulkan diri dulu ea..
Oh yea, sudah2 la menanam petai k, Mulut kau sumpah Busuk.
G la cari kerja lain yang lebih bermanfaat..

Dear readers,
Post ni Bukan ditujukan untuk sesiapa pon. Aku Bukan Lah jenis org yang suka hati mak bapak tiri aku nak canang express perasaan kat FB. Oh, so sedih ni.
I'm Touched, Lily said. Okay I miss her truly.

Lately, terlalu banyak benda nak settle. Campus Life, student's life. WELL~~~

Besides, Love to share my favourite activities for this month.

Steamboat


and Genting! Ouh, I Loike~~


Haaa...
For today's story love to tell ya....


1) ya i'm done my two tests. damn Hell! Huhu..
2) Final just around the corner..
3) Happy anniversary nora liza and shafiq nazlan!
4) Okay aku patut stop nak buat assignment yang masih di hujung bulu hidung. Duh!
5) I miss my beloved nabila Amira.
6) Those who are concern, I'm not in a pink of health yet. Sakit!
7) Pissed off dgn someone yang aku rasa tak payah diberitahu nanti malu nama mak bapak die.Meow~
8) Dah lah tu paraok n Jibaok yang sungguh i dislikes, tak payah la nak view2 blog aku k. Dah remove tu remove lah..Ada aku kisah? baguslah.. And tak payah masuk campur dalam hal aku lagi and get involve with anything that are related to me. Just Back Off okay dear? Semoga bahagia. Adios!
9) Habis cerita, I'm out. mata panas nak demam.

To0dles darlinks!

I'm so so not into you darla.
Banyak lagi benda aku nak buat.
Just jangan sibuk nak tau pasal aku lagi k BABI?
Tak suka post aku, kutuk lah Please!!!!!!
daa~
Suka HatiLah!

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina