Sunday, May 30, 2010

71 UiTM Convocation

Dear Readers,

Ini semua akibat dan punca gara-gara Facebook. Mana tidaknya, kena psycho dengan majoriti kawan-kawan aku yang baru lepas berkonvo for 72 Convo Event. Bergiat rancak mengupload gambar masing-masing. Oh teringat pula waktu aku convo kena pakai topeng before enter the Hall macam Ninja Turtle pun ada. Sayangnya, that time aku tiada Blog lagi untuk di update. Sekarang sudah tiba masa Walaupun hampir setahun berlalu.

Dengan berbekalkan ilmu yang penuh didada, menggarap segulung keringat Diploma yang telah ku panjikan dalam nostalgia di UiTM Segamat, aku memperoleh Jurusan Diploma Perniagaan Pengangkutan. (Sila Googles kalau sudah bangang sangat tak tahu course ini apa)
Kini, aku meraih setinggi determinasi untuk mencapai kejayaan berdasarkan Qualification sebagai Degree Student for the Business Transportation Studies. 1 more semester to go. High On!










Tunggu My Degree Convocation. Will Be!

1 comment:

lubleypya said...

oh u r uitmian as well! ^^ what course you took babe?

 
Template design by Izzy Adlina