Sunday, June 27, 2010

It's not over, tapi kau yang OVER, duh!

Dear readers,

Hey yas, thanks for reading my fucking blog, ini namanya setia kawan tehee! Well, so far aku sudah berjaya menghabiskan terlalu banyak fun time dalam hidup sampai leka dengan family tersendiri, busy weh apa nak bilang, dengan short course, part time, friend's time and more more more. Bila diberi kerja, aku buat apa? Ya, hanya kawan-kawan disitu saja tahu kan GG? Dear friend, i Miss you so much, bersabar okay atas segala yang berlaku.

Tapi seronok sebenarnya buat segala benda bersama dengan the beloved, betul tak? Susah senang bersama, alamak kenapa perlu ada Kuantan dalam Malaysia? Jauh sangat okay, dan aku mula angau dah dengan mamat ini :(
Baby I Love You, balik cepat tak sabar tunggu rabu ni, herrrr rindunya! I tengah joget-joget lagu FCPREMIX ni, tehee!




Oh oh oh, petang tadi eventho a very short time taken, aku sempat merendek dengan my old buddy tersayang, ya nama saja rumah dekat tapi nak jumpa macam Brunei - Italy?
Nama dia Baizura anak kepada Jamaldin, dahulu berbasikal bersama-sama, menangis bersama-sama, dan main longkang bersama-sama and more. Then petang tadi meet up kejap dekat Govindh (apa kejadah perempuan ni bawak aku dekat kedai India terkaya di Klang) and ziarah rumah beliau, I Miss You Byee, aku tau kau sedang baca ni kannnnn?




Kejap nak show off t-shirt favourite saya, suka gila killer tee ini ! !
Cool kan cool kan?




Oh rambut cepat-cepat panjang, saya nak decorate awak sehebat ini!


Whoopsie, sorry ter-over, dan aku ada hak nak sound kau balik (Motif?)

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina