Saturday, June 5, 2010

Ya Allah, hapuskan ISRAEL!



Same as the rest of you out there, the least we can do is pray for the Gazans and fly their flag for 7 days to show our protest against the Zionist attack.

Sesungguhnya Allah itu Maha Besar dan Allah itu Maha Berkuasa atas tiap-tiap isi langit dan BUMI.
Semoga Kau melaknati tiap mereka yang bersifat terlalu keji itu.. AMIN.


Allahuakbar..

Allahuakbar..

Allahuakbar..


Tuhan,aku ini bukan hamba-Mu yang paling taat, bukan juga yang paling iman, sungguh aku bukan..aku hamba-Mu yang paling jahil dan tak layak Kau dengarkan..tapi Tuhanku yang Maha Hebat lagi Adil, hati aku ini sedang runtun..bekecai yang amat..terluka dalam, aku terus longlai..Zionis makin menggila..gila!!..kasihan mereka-mereka yang diderakan mereka Tuhanku..kasihan..aku ini sedang menangis..serasa mahu aku langkahkan kaki, genggam perisai dan jihad bersama yang lain untuk lunyaikan zionis sialan itu..Allah ku,Tuhan ku..aku tahu Kau lebih tahu..dan telah Kau sediakan setiap apa yang perlu..maka itu Tuhan ku,aku tunggu..ya,aku tunggu itu..

picture: http://gazahumanrights.blogspot.com

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina