Tuesday, July 20, 2010

Perkara Rawak #1

Dear Readers,

Mulai saat ini, aku akan mula update setiap inci sudut hidup aku melalui title post "Perkara Rawak", ya maybe ini bukan sesuatu benda yang aku terlalu focus untuk diberi tajuk, so title ni sesuai sekali, dan aku akan cuba tidak mencampurkan adukkan bahasa.

Untuk isi kandungan perkara rawak #1, aku focus kepada perasaan seorang perempuan yang sudah ada boyfriend, aku yakin kebanyakan perempuan macam aku, pernah menyukai atau dalam bahasa Inggeris, "admire" lelaki lain, itu tak salah sama sekali.

Bagi aku, perasaan tak boleh mengelat, ya lah, bukan minta pun, lagi-lagi kalau kau jumpa dia kau rasa macam excited nak mampus, apa semua itu?
Tuhan saja yang tahu. Ya.

Macam kes aku, memang aku tak nafikan, aku ada suka seorang lelaki yang biasa-biasa saja, tapi sangat cukup untuk buat aku rasa ada feeling macam ni, it's not kind of love feeling or what, mungkin rasa seronok bila jumpa dia? Weh serious aku macam tak boleh cover kalau aku sudah start suka dekat someone. And lagi-lagi kalau lelaki bertuah tu.HerRRR!

Ini memang tindakan salah, ye lah aku sudah ada boyfriend, dan perasaan ni harus disangkal dan ditapis terlebih awal. Bukan nak salahkan social life aku, tapi ye lah aku ramai jumpa orang, macam-macam jenis, tapi bila benda ni datang, aku mula gabra. Ye la weh! Tak Tipu!

Tak adil untuk boyfriend aku yang jenis memang setia dan tak pandang perempuan lain, kalau aku berperangai macam ni, memang sumpah akan membawa maut, and aku tahu bf and that guy takkan baca Blog aku sebab, they are not that type.

So, jalan terbaik, try to avoid untuk berjumpa lelaki itu kerap, or maybe, delete dia dari FB? oh no! Let it be, tengok saja lah nanti, buat masa ni, maybe cerita ni jadi issue panas untuk Blog aku kali ini, nantikan okay, dan kalau kau orang ada pendapat apa yang harus aku buat, silakan lah beri comment, better thru email lagi better. Daa~~


1 comment:

- MaMa NuNu - said...

kalo rse mcm tu...
delete jer....
kan senang...
x semak kepala tu....

 
Template design by Izzy Adlina