Wednesday, July 14, 2010

Pffft Penat~

Dear Readers,

Hello guys and girls, Makan sudah? I'm doing great here, saving my gold moment of final semester ni memang jauh beza dengan normal semester. Been sooooooooo busy lately, settle up untuk industrial training bagai, memang bukan perkara yang mudah okay. I mean like need to prepare resume and cover letter and so on, rasa belum ready apa-apa untuk masuk ke alam pekerjaan. Eventho aku pernah kerja as a part timer, tapi situation yang aku akan alami nanti tidak sama, full commitment dekat kerja dan tak ada masa untuk hotak ini fikir enjoy macam sekarang. Aku mesti slow sikit untuk adapt, but i will try.

Oh readers, the main point is aku nak inform you guys, aku BUSY gila babi. Dan aku tak ada masa banyak untuk update Blog Tattamasi ni, kalau aku rasa kelapangan aku tulis lah. Tapi serious sumpah busy dengan kelas yang berderet banyak due to subjects yang bapak berlambak tak macam budak course lain fuck up! Dannnn, kalau selisih dan aku macam tak tegur, memang aku malas nak tegur sebab penat. Thanks then.


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina