Saturday, July 17, 2010

Beautiful Peeps :D

Dear Readers,

Hye readers, bullshits welcome back, here i've decided to write my daily shits huhu. Seperti biasa lah, aku tak ada masa nak mengarang panjang lebar, sebab sumpah macam nak mati semester ni busy tahap pffft! Laknat betul.

But well i am enjoy it eventho, kesihatan agak terjejas lately, but sometime somehow, bertuah rasa bila ada manusia-manusia yang berhemah dalam menemani aku setiap hari.
Sebenarnya, motif untuk aku post entry ni untuk remind my fellows agar tidak terlalu terjerumus dengan trend melepak, sebab nanti jadi macam aku, tak reti duduk rumah diam-diam. Aku suka keluar, tak kisah lah pergi mana-mana janji keluar, dan bergerak.

Bila berdiam dekat rumah, aku akan focus 101% dekat lappy buruk aku. Tapi most of the time, aku banyak habiskan masa dengan mereka-mereka dibawah, ya memang awal-awal ni aku akansay yes lah untuk lepaking, kau orang tunggu saja bila aku dah start bercelaru dengan assignments, aku nak say sorry awal-awal, aku agak fully commit dengan final semester aku ini.
Atas permintaan ramai, entry ini aku tujukan khas untuk mereka dibawah. tehee!




Atas : Yaya and Jiji, Love you both.

Atas : Girlfriends, aku penat lah lepak dgn korang.


Atas : Banyak cerita pasal minah ni, Baizura Jamaldin.


Atas : Tak tahan gelak. Diorang great, nak sebut satu-satu malas.

Atas : Jangan peluk sangat.

Atas : Dayang, Era dan Bai : Jangan ingat CUN sangat eh?

Atas : Ini Baizura, kawan dari kecik, membesar bersama, love her!

Atas : Diorang ni bila ketawa memang tak ingat malaikat.

Atas : OH LUPA KENALKAN INI ALIS SUHAIRIN ABD GHANI merangkap adik AZNE HAFIZA ABD GHANI, panggil dia kuyin, thanks for the chocs babe! muah muah muah!
Gila!

Habis cerita, toodles.


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina