Saturday, July 17, 2010

why are you looking at me like i got a dick growing out of my forehead?

Dear Readers,

Tehee! Have a nice moments of reading my post, okay! Tadi petang aku pergi jalan-jalan dengan Ibu and adik aku dekat Alam Sentral, macam dah lama tak buat aktiviti macam tu.

Sedang sibuk jalan-jalan macam perasan seorang minah bajet superhottie, pandang aku dari atas sampai bawah macam apa saja. Aku dah pelik, lama pulak tu dia pnadang macam nak cari gaduh, eii kalau ibu aku tak ada tadi dah lama aku keluar machine gun tembak dia sampai mati.

Aku tak kisah lah dia nak pandang, tapi cuba korang imagine kau masuk saja kedai dia dah start pandang dari hujung rambut kering aku sampai kuku kaki aku dengan rasa tak puas hati. FUCK!
Distraction sial aku nak beli baju, damn you!

Itu saja, bye.


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina