Tuesday, September 7, 2010

This is a confession!


Dear Readers,

Dengan ini, aku sertakan wajah sehappy ini untuk confess sesuatu yang sangat perlu. Sekian. (Read : Sangat perlu)




Aku suka kau dari dulu lagi sejak aku jumpa kau.
Aku tahu aku takkan dapat kau for many reasons.
but please tell me in what way should I make it to forget everything about you?
I am not deserve you and now i am making a confession.
So do I, I have mine, and I am not into him anymore. What should I do?
Everytime aku ingat pasal kau, aku saja tak nak lupa pasal kau.
Thanks for be there for me bila aku perlukan somebody.
Kau tahu kau siapa, dan jangan tanya aku apa-apa.
I keep on forgetting to forget about you.

Even tho i have written you a hundred and more messages that i will never send, it still kacau setiap perbuatan aku dan memenuhi draft messages aku dengan benda-benda ni :

"hye"
" good morning ( ; "
" good nyte,sleep tight "
" may today goes well "
" selamat berbuka ( ; "
" oyte, bangon sahur la! "


Dan kau nak aku buat apa lagi?
*Walkaway.

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina