Tuesday, September 7, 2010

Laugh. Scream. Giggles. Cuddles.

Dear Readers,

Whoop whoop! Hey whadda beautiful tuesday morning. Excited aku bangun awal hari ini, kemas rumah bagai. Setahun sekali saja aku rajin macam ni. Dapat pulak hari-hari aku macam ni, memang belum sempat 2012 lah gamaknya. Entry nak hot saja bunyi kan?

Lately, aku makin conscious pasal Freemason punya issue. Sampai jadi Investigator sulit kau tahu. Macam-macam blog aku baca, yang paling psycho siap baca buku sejarah Melayu. Sejak bila entah aku jadi peminat sejarah ni. Tapi as i realized all this, semuanya berhubung kait, dan terancang. Bijak betul anak-anak Freemason itu. Bagai jarum halus yang susah dikenalpasti. Dasar laknatullah! Aku ni insan kerdil mampu berdoa agar tidak terpesong akidah an pegangan terhadap Islam. Amin. Oh if nak baca sesuatu click dekat LINK ini. Quite Interesting.

Erm, rindu ni! Mentang-mentang baru semalam berpisah dengan Azne dah rindu bagai. 2 minggu saja beb! Tapi rindulah, walaupun dia banyak buat aku sakit hati, tapi dah sayang, sebusuk-busuk mana pun, bau wangi juga. Azne~ Azne~

Lapangnya minggu ini, tak payah nak fikir pasal assignment buat sementara waktu, walaupun aku rasa berlambak lagi belum disentuh dan due date nya betul-betul lepas raya. Hangin pulak aku. Tapi dah nama final sem, project memang confirm berlambak, nasib baik most of my presentations dah settle awal-awal. Tak sia-sia aku choose jadi earliest group. Dan cukup-cukup lah haritu aku dah berkerah tenaga buat assignment Sabariah Jemali macam tak tidur satu ke dua hari then direct pergi kelas pagi. Dah lah kelas dia cancelled last minutes kalau aku tau aku tak ada nak semangat sangat pergi kelas 4 orang yang pukul 8 tu. Yang surprised nya, 4 orang saja wey yang datang class that day dan memang tak berkesempatan lah kan untuk aku tidur dalam kelas. Dammit. Dah lah ajar benda yang sama time tutorial. Ilmu tu Izzy Oi.

Lagi 3 hari saja nak raya, aku memang tak sabar nak pakai baju baru aku tu, kasut baru yang aku rasa macam nak pakai sekarang saja, dan muka baru yang tak sabar aku nak tayangkan dekat saudara mara nanti gara-gara Eumora, terima kasih Eumora. Haha siap promote sial. Tapi betul lah berkesan sungguh. Haha, meh contact aku meh if nak tahu lebih lanjut.

Ini adalah pesanan untuk seseorang :
:/ Aku rindu kau lah gila, gila gila punya, kalaulah kau faham dan tahu aku rasa ni kan bagus. Tapi kau pun sama lampi macam dia nak buat macam mana. Tengok FB kau pun dah cukup lah kot buat lepas rindu, tapi kau ni cibai lah buat aku rasa macam ni. Aku suka kau lah bodoh!

Dan ini aku ada sedikit photo nak share. Kalau tak nak tengok, buat-buat tengok saja lah woi. Kang kecik hati aku, dah nak raya ni. Bukan gambar apa sangat, ni gambar time berbuka dengan Hairul Hazwan dan Zikri. Diorang ni member lelaki aku paling rapat. Dan diorang ni lah ajar aku pasal Freemason dan segala bagai. Psycho betul!







Bye peoples and follow my twitter :)

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina