Saturday, September 4, 2010

Psycho

Dear Readers,

Hoy, dah lama rasanya tak maki memaki dekat Blog ni macam dulu, ye lah, dulu aku suka melepaskan segala emosi satanic dan kentut petai sampai lupa diri. Haha. Kelakar lah bila aku fikir balik.

Lagi-lagi bila aku tak ada masa nak memelihara isi kandungan blog aku yang macam dah berhabuk kalah judi aku tengok. maybe nanti masa aku dah start kerja baru free kot. Belajar lagi memang tak ada masa, 24 hours focus dekat study but if working, 8 hours saja perlu mendabikkan dada, malam dah boleh enjoy tak fikir apa. Tak apa, aku akan jadikan tattamasi sebagai tempat untuk aku lanjutkan coretan sehingga saat aku tak mampu nak main lappy lagi baru aku stop berblogging.
Melalui penulisan aku rasa dapat menghelakan nafas selega-lega nafas atas segala yang berlaku dalam hidup aku, but itupun kalau aku ada rasa initiative nak menulis.

Dari kecik zaman jahiliah aku lagi, aku memang mula menampakkan minat dalam penulisan lagi-lagi dalam bahasa Melayu. Masa sekolah aku sangat aktif dalam aktiviti bahasa Melayu sampai mewakili sekolah untuk pemantun, penyajak, penulis dan paling aku appreciated the most ialah Choir dan Taekwondo sebab dengan cara menyanyi dan ber-martial art sahaja dapat melepaskan segala yang terpendam. Aku sekarang dah berlanjut usia, walaupun muka masih awet muda, aku masih kelihatan segar dan hyper, tapi secara tidak sengaja aku sudah pun menjangkau 22 tahun. Dari zaman sekolah pergi ke zaman diploma di Segamat, dari diploma aku melangkah ke zaman ijazah di Shah Alam sehingga lah kini. Aku Izzy nama glamour, rasa tidak berdayakemampuan untuk berchoir and taekwondo. Banyak reasons, dan salah satu nya adalah stamina dan berat badan yang masih belum mantap. Suara? Aku rasa dah banyak improve. Biasalah dulu aku selalu berangan-angan nak jadi seorang penghibur macam Sudirman sampai segala lagu dia aku hafal. Sekarang ini, aku perlu pandang serius kehadapan dan bertindak secara matang. Pasal angan-angan yang tak berapa nak sedar, aku pernah sekali masuk audition Mentor dan sampai ke final stage tapi tetap terkandas. Ada hikmah disebalik kejadian. haha funnayy!

Mulai hari ini tanpa segan silu silly, aku akan melepaskan segala kemarahan dan rona-rona makaroni hidup aku dalam Blog sebagai medium agar aku tidak melepaskannya kepada manusia tidak berdosa. Pfft.

Untuk topic ini, aku rasa macam sangat psycho gila rentetan dari ketidak percayaan kepada manusia yang menghebahkan cerita palsu durjana, KAU memang sial siakap babi. Sesiapa yang rasa tak puas hati dengan aku, ada lebih baik kau datang jumpa aku depan-depan confront yourself and tell me everything shits, daripada kau spread benda tak elok aku jadi makin sympathy dengan kau sebab nanti dekat neraka kau kena makan daging busuk tak tahu daging belah dan celah mana. Macam Sial lah.

Okay, sekian untuk topic kali ini Bye and selamat membaca lagi.

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina