Sunday, September 5, 2010

Saya Ada Teman Lelaki Baru.

Dear Readers,

Memang sumpah jenahak betul aku post headline macam ini. Sebelum aku menerima sepakan Drogba dari BF aku, ada lebih baik aku explain secara terperinci.

Teman lelaki baru yang aku maksudkan ini adalah teman baik dan rapat dan intim dan macam sial lah ayat aku, maksud aku macam ni, mamat seekor ni aku terjumpa dekat tepi jalan Low Yatt terkial-kial nak mintak signature aku, then aku macam empathy gila dengan keadaan yang tak berapa enak dipandang lalu aku pungut dia dan jadikan dia sebagai Punching Bag murahan 3 seringgit untuk aku tumbuk dan tendang macam puaka kena rasuk.

Pergh tipu kuat aku ni. Dia ni tak ada lah seburuk ini, malah lagi buruk hahaha. Joking saja BRO jangan sental aku guna motor kau nanti aku tak boleh pregnant. Dia ni diberi nama Zikri. Tak sehandsome nama beliau, muka dia ala-ala Aaron Aziz katanya sendiri, jadi aku layankan saja kata kata si Zikri yang masuk-bakul-angkat-sendiri punya ayat. Haha.

Dalam banyak-banyak kawan lelaki aku yang tak berapa senonoh, so far si gila ini saja yang aku selesa nak cerita apa-apa, automatically aku boleh rasa trust dengan si kemak ni, Best rupanya kawan dengan dia, mesti menyesal if aku tak pungut dia. Dan ada baiknya juga sebab tak adalah aku perlu berhabis wang untuk beli Punching Bag mahal-mahal. Dapat yang murah dan berguna cukup sekadar perlu. Jangan marah haa, kau macam tak kenal aku saja.

Dengan ini aku melafazkan Bismillahirrahmanirrahim dan beristghfar seratus kali, aku tujukan coretan TAK berapa istimewa untuk Mohd Zikri nama bapak dia aku tak ingat dan tak tahu, nanti aku talipon kau aku tanya. Aku nak ucapkan jutaan terima kasih sebab ter-menjadi KAWAN BAIK AKU SEUMUR HIDUP dan aku sayang kau lebih aku sayang sependa buruk aku. Mmuuaahh! Kau jangan buat ONAR.



Ini beliau yang mengaku sebagai Aaron Aziz. Pada pendapat aku macam Harun Salim Bachik saja lah kikiah~

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina