Sunday, September 5, 2010

Bulu Kaki

Dear Readers,

Aku semakin pening dan mahu pitam bila realized satu perkara, iaitu,

"Kenapa perempuan menyusahkan diri mereka untuk buang bulu kaki yang tuhan dah bagi?"

Demi kecantikan dan keanggunan, perempuan sanggup lakukan apa sahaja. Haa, sebab itu aku pening. Sesambil aku tengah Veet bulu kaki aku yang semakin mahu menumbuh, aku nak tulis sedikit dekat sini.

Aku nak tanya kau orang lah, pernah tak rasa macam

"Hey, aku baru saja jumpa kau, kenapa aku asyik teringat-ingat pasal kau ni??"

Pernah tak? Generally, ini dari perspektif pandangan manusia berakal panjang dan dominant, ini bukanlah desperate atau suka gila atau jatuh cinta atau angau ya kawan-kawan. Ini perkara normal, sebab aku rasa manusia akan rasa tertarik dengan seseorang yang menarik perhatiannya dan mengambil masa seminggu untuk melupakannya, NORMAL okay. Ianya merupakan symptom yang sihat untuk daya ingatan. Kuat betul aura manusia yang mampu membuatkan orang tertarik untuk mengingatinya. Damn, akulah mangsanya, kenapa aku asyik ingat pasal dia ni??
Tak lah gorgeous mana, tapi kenapa ni weh, Sial lah.

Notakaki untuk kau: Jangan ingat kau bagus sangat buat aku keep ingat pasal kau sebab kau tak lah gorgeous an alim ulama mana, aku rasa kau guna-gunakan aku, sebab kau yang syok kan aku, nak memangsakan aku pulak! ISH!SHUUHH SSSHHHUUHHH!


Sampai nak veet bulu kaki pun susah. Ish!

Aku masih belum berpijak di Bumi yang nyata.


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina