Sunday, October 31, 2010

ANTARA AKU DAN DIA BIARLAH RAHSIA

Dear Readers,

Hye to all of you. FOA, i nak say million thanks to my friends yang tak putus-putus cares about me dan alert dengan aku. Sweet gila okay korang, aku touching kejap. AOWWHH! Thanks for the messages yang korang hantar kat aku bagi semangat and so on. Thanks also sebab bersungguh buat aku happy bila aku tengah down. Oh by the way aku nak ungkapkan love story aku ni YANG SEBENAR-BENARNYA.

Post sebelum ini, korang abaikan je lah, aku salah anggap, main tuduh-tuduh tak bertempat. And tadi aku jumpa dia(SYAH RIZAL) dekat Seremban dari pukul 1 petang sampai pukul 10 malam. Semua sudah terungkai dan antara aku dan dia biarlah rahsia okay?

Memang sebenarnya benda yang kita assume to be as simple as we thought can be serious complicated, but anytime we might not know kan. Tuhan tu pandai atur game untuk hambaNya. Jadi aku rasa, ini adalah game yang aku patut ceburi dan menang. Biarlah rahsia antara aku, Syah Rizal dan Tuhan saja tahu apa yang sebenarnya berlaku antara kami. It's too early, baru saja nampak dunia, relax lah dulu. CHill.

Aku nak upload gambar-gambar tadi, tapi adik aku ambil card reader pulak. Ish. Hehe. Besok lah aku cerita apa yang berlaku pada hari sabtu tanggal 30hb October 2010 di Seremban. As for conclusion, aku enjoy the day dengan dia tadi, jangan risau ye rakan-rakan. Lagi-lagi ada supporters kuat kalah supporters match Kelantan versus Negeri Sembilan cik nadia dan cik ani, thanks a lot!! Seronok tadi! Banyak benda "first time" aku buat tadi, walloweyyy! Nanti aku update, CIAO.

P/s: Dan kisahku masih panjang, menambahkan berat yang memandang, lantas ku pendam ku putuskan biarlah rahsia.


1 comment:

Miss Ayumi said...

moge kau heppy sokmo yah!! mmuahhxx!!~

 
Template design by Izzy Adlina