Wednesday, October 27, 2010

BAGAI MENOLONG "ANJING" TERSEPIT

Dear Readers,

Pagi-pagi terpacul dekat depan home page aku status yang menjengkelkan dari seorang yang macam bagus, tunjuk baik dengan berselindung dengan "diam" dan "innocent" yang dibuat-buat, amboi kau depan orang macam angel mentang-mentang aku loud, ganas, kasar, kau gunakan kan hyperactive character aku untuk selindung keburukan kau.

Apa-apalah wahai exboyfie, kau nak mencarut apa kat facebook tu kau buat lah, memang aku ada mulut, orang tanya kenapa aku break dengan kau, aku jawab benda yang benar. If you really hurt, yes u deserved that. Aku tak ingin lah nak psycho kau, nak memburukkan kau sesuka hati, sendiri buat, sendiri tanggung. Kadang-kadang orang yang tak bertanggungjawab, kebodohan dia obvious sangat sampai hilang pertimbangan diri. Grow up lah bastard, you are 24 tapi tak secerdik umur kau.

Aku tak pernah nak bermusuh dengan kau, siap lepas break aku tegur kau baik-baik, kau yang memprotes macam kanak-kanak terencat. Aku tak usik kawan-kawan kau pun, even kakak kau tanya punca aku break dengan kau pun aku tak bersuara, punyalah jaga maruah kau ish memang dasar tak kenal dek untung. If yes aku share story pun dengan the one yang aku trust and rapat So?

Lagi satu lah scum, aku kalau nak tarik segala benda dari kau, sekelip mata, memang hidup kau merana tapi itu kalau yang kau mentioned heboh-heboh dekat facebook macam orang bodoh tu lah, tapi in fact, aku dah jadi seorang yang relevant and professional lah boy, YOU KNOW WHAT I MEANT.
Kau saja tak alert dengan alam sekeliling dan persekitaran, dah berhati binatang kan biasalah. Lagi satu lah, entah aku tak tahu siapa yang maybe suntik menyuntik kau, yang tak ada life masuk campur, itu biarlah aku samakan dengan anjing.

And, kalau kau baca ni, dengan hati terbuka aku lafazkan Bismillahirrahmanirrahim, tak ada sedikit pun respects aku dekat kau, tindakan bodoh yang kau buat ketika dan selepas bersama aku adalah satu masa yang sumpah lama nak mampus yang sia-sia. Eh kau pernah dengar tak statement "BAGAI MENOLONG ANJING TERSEPIT"??

Sebenar-benarnya, kau yang psycho diri kau, kau yang memburukkan diri kau, kau yang menjatuhkan maruah diri sendiri, kau yang menguji kesabaran aku, and as u mentioned, one day you are the one who will lose everything dear, yesss memang AKU ADA MULUT, tapi aku guna sebaik-baiknya you bastard LOSER EXBOYFIE!

Pasal practical kau tu, aku bukan seanjing perbuatan kau nak tarik sesuka hati aku, itupun tak nak berterima kasih? Segala benda yang aku uruskan untuk kau, siap carikan rumah sewa kau sampai sekarang, tak nak pulak kau bangga? Memang dasar manusia berakal cetek. Sorry to say dear. Annoying sangat lah kau ni. Bila aku tegur kau baik-baik, kau protes macam puaka niyang rapik. Bila aku bagi kau peluang, kau calitkan tahi depan-depan. Bila aku maafkan kau, kau pergunakan dengan habis. Jadi apa yang kau patut dapat? Yes, you deserved all this AMIN!

Mak aku cakap, "kalau lelaki berperangai macam laknatullah, tak bertanggungjawab, useless, mempergunakan orang, tinggalkan saja" dan akhirnya aku berjaya lari dari anjing macam kau.
Seperti biasa, kau akan jumpa aku, kalau lah aku ada guards untuk buang kau dari tempat practical aku, kan senang, tapi disebabkan hati aku ni lembut sangat, kesian dekat palat macam kau. Itupun tak sedar-sedar? Bastard Loser!

Oh ye, lupa kepada penyuntik virus HIV yang busuk hati dan suka tengok rakyat bermusuh, kau ni umpama Yahudi mabuk tak ada life. Get a life dear, if you think by doing all this makes you feel released, then go on. KARMA always there anytime anywhere. AMIN YA RABBAL ALAMIN.

Peace No War.


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina