Thursday, October 28, 2010

Hasilnya. At Last!

Dear Readers,

Hari ini aku jadi macam perempuan mati anak, bangun-bangun pagi tak tahu nak buat apa. Jadi aku meneruskan jejak aku ke perpustakaan Shah Alam. Kononnya nak study group ramai-ramai. Tapi satu benda aku tak masuk sebab keadaan sekeliling sumpah bising dan annoyed! Itu dah bukan library tapi dah macam jamban karaoke dah aku tengok.

But what surprised me today, aku peroleh teguran dari rakan-rakan iaitu

"OMG Izzy badan kau dah susut, kau buat apa? Serious drastic turun."

Okay, bukan seorang dua, tapi 6 ke lima orang yang aku jumpa, semua cakap benda yang sama, tak nak bangga sangat lah kan, aku workout selama 2 bulan menjadi janda ni, betul-betul aku prove kan. Err, memang 7kgs turun pun belum mencapat berat idaman aku lagi. Well, will keep maintain my routine demi menjaga kesihatan, aku dah 22 so masalah kedut bisa mengejar aku. Siapa ada petua awet muda?

Seronok sebenarnya hari ni lepas dapat pujian macam tu, tapi tak boleh nak selesa sangat sebab aku memang ada motif dan objective kenapa aku workout untuk diet. Haa. Jadi kawan-kawan, exercise lah selalu, amalkan pemakanan seimbang.

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina