Thursday, October 28, 2010

Less than 24 hours. Oh Sheesh!

Dear Readers,

Please don't mentioned here if yes i'm too over post. Maaf ya. Rasa excited pulak lately nak update blog. Well, tak semua orang ada blog, memang kebanyakan but then semua ada daya tarikan masing-masing. To me, to write and to express something in common, prefer to use blog as a medium. It depends on how people utilize the Blog itself.

And as for today, i am in nerve mood whereby tomorrow i'm going to meet him, Syah Rizal. Seriously, i can feel 100 of butterflies inside my tummy. Hopefully everything will be just fine, perhaps. I wonder how do he will react to me, Sheesh! And please you, jangan jadi seperti orang lain.

Tell you, aku if diberi chances to demand for a perfect guy, memang tak menang tangan, tapi rasanya ada, cuma belum jumpa, adakah mamat yang aku akan jumpa esok ni orang yang:

1) Lebih tinggi dari aku.
2) Kening lebat.
3) Bibir agak tebal dan sexy.
4) Lelaki yang boleh ada chemistry dengan aku tak perlu same interest but what i want the most is chemistry.
5) Bukan jatuh di kalangan mat rempit atau pun sejenis dengan Farid Kamil pun aku tak mahu.
6) Bukan lelaki yang jalan kengkang macam rempit, bukan lelaki yang jalan bahu macam robokop, cakap memekik-mekik tapi bawak handbag awek pun aku tak suka.
7) Bukan jenis lelaki yang suka tarik perhatian perempuan dengan attitude kau acah-acah cool macam Aaron Aziz.
8) Bukan juga jenis lelaki kaya yang materialistik.
9) Bukan pengotor that's eeekkk?
10) Jenis yang bukan cover macho dan senyap tak bertempat?

Okay, okay aku rasa dia macam ni. Well, i will check each of these criteria, siap kau. Haa. Senang cerita, can't wait to meet you dear. Well, see ya. Muah3!



6 comments:

Syah Rizal said...

Criteria i ialah no 5, 6, 7, & 9.
so, apahal?

Unknown said...

hahaha cool, tak nak jumpa kau.

Syah Rizal said...

aku mat rempit.

Unknown said...

hahahaha, peduli apa aku kau mat rempit, memang aku reject awal2.

Syah Rizal said...

aku jalan terbonkok2 pastu tangan dekat belakang.

Unknown said...

tu mcm pak lebai lah sialll, hahaha...see you tomorrow dear. lots of love, dah jgn merepek, esok pakai baju hitam, ambik i dkt KTM, okay, i tunggu. mmuuaahhh!

 
Template design by Izzy Adlina