Tuesday, October 19, 2010

Living Single!

Dear Readers,

Hello, memang dah berhabuk setebal 6 inci aku tengok blog Tattamasi. Aku sumpah busy nak mati lately dalam nyawa-nyawa ikan untuk memperhabiskan semester terakhir. Banyak aku nak share dalam blog ni untuk aktiviti yang lepas. Aku pergi Kuala Selangor untuk program Kasih Sayang Satu Malaysia, Dinner berlambak, karaoke 10 jam dengan pontianaks aku, and more fun activity.

Nanti bila aku tengah stress nak mati, aku post lah kat blog ni. Well, for you guys info, i am living single for about a month and half. This is purely single sebab aku tak repeat the same mistakes i did last time. Terrible okay! I know.

And what past is past, i am not take it for granted. Pasal Azne, aku let go dengan rela even tho dia masih memprotes, so go on, i'm not deal with it.

Bila dia pergi dari hidup aku, aku rasa tenang. Yang paling precious adalah aku kembali jadi normal. Whereby almost 4 months aku tak period, then what surprised me last 2 days, period! Owhh! Seronoknya aku. Bermakna masalah stress yang aku tanggung selama 4 bulan lepas sudah pergi. I would say thanks to Syah Rizal Rosely sebab bagi aku happy, tehee!

Siapa dia? Err, biar masa tentukan. Haha. Okay lah, sampai disini sahaja, Aku punya point just nak bagi tahu aku period, tu je. Okay chowness. Terima kasih sebab setia dengan Tattamasi. Bye..!

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina