Sunday, October 24, 2010

Pinjam Hammer Please?

Dear Readers,

Esok exam start. Petang pulak tu, dekat faculty Seni Reka pulak tu, tak pernah-pernah.
Selasa, exam lagi, hubungan etnik pulak. Piagam Madinah ambil aku masa 3 hari nak faham. Paper esok pasal planning, semua agencies kena tahu their role, and and aku takut nak jawab due to my psycho lecturer. Kenapa ha dia jahat sangat bagi aku takut macam ni.

Sesambil aku type ni, telinga ni tak habis-habis dengar lagu Aizat Kau Aku. Sumpah menusuk kalbu eventho lagu dia bukan lah slow mana kan. Tapi memang kena. Ada banyak benda yang menanti aku masa akan datang. Notes aku yang bersepah-sepah ni lah yang akan menentukan apa aku akan jadi esok hari. Oh God, tolong lah cepat habis final ni, merana!

Aku nak kerja cepat-cepat, kumpul duit banyak-banyak, naik pangkat, beli kereta idaman, buat rumah tepi tasik, dan aku tak perlu risau pasal designer rumah, Syah Rizal ada. Haha. Jangan lupa rumah idaman I yang I bagitahu tu, i want it perfectly.

Ya, dia pun ada impian dia. So go on. Aku takkan halang, ku akan tunggu saat bertemu. Rindunya kat kau, serious dowh. Dah lah muka kau macam Aizat AF. Haha.

Well, petang-petang macam ni mesti lah apa benda aku baca takkan masuk kan sebab memang tak elok untuk mentelaah waktu-waktu sebegini. Oleh yang demikian, aku mula lah mencarut dekat blog ni. Plan nya tadi nak pergi buat study group di rumah Lala, tapi apakan daya jiwa kemalasan aku ni bertakhta dengan tak malunya. Aku pun study saja lah dekat rumah, paper banyak pula semester ni. Nasib tak ada kira-kira. Ehh! Sekarang aku tengah dengar lagu Hanya ingin kau tahu by Republik. Tacing lah sial. Shit!

Seterusnya, aku nak pinjam hammer sesiapa, nak ketuk kepala kejap, dah tak larat dah nak masukkan input CTU ni, piagam madinah, rancangan Malaysia segala jenis fakta negara kenapa lah kena aku baca. Padan lah muka siapa suruh last minutes kan. And and and aku dah fed up nak belajar, tak sabar nak kerja, then kahwin, then dapat anak, then dapat cucu, then jadi jutawan then mati. Aoowhh!

Chow, jangan ganggu aku lagi, aku tak suka. Bye.


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina