Sunday, October 31, 2010

TRAGEDI OCTOBER

Dear Readers,

Bertemu lagi pada hari ahad yang pening. Kalau korang perasan kan, base on my late posts, bulan october adalah bulan yang penuh dengan DRAMA, Perasaan yang macam GAMPANG, Perubahan diri yang drastic macam PUAKA dan sebagainya lagi. Macam panjangnya bulan ni. Semoga ianya memberi impak baik terhadap aku untuk masa akan datang.

And dear November, i'm hoping for a trillion miracles from you. Oh byebye October, kau datang penuh tragedi, macam-macam berlaku lah weh, pahit dan manis bercampuraduk, bersilihganti, bermaintikam dan membinahancur setiap inci diri aku. Baguslah, penat betul bulan ni. Banyak dugaan.

Aku rasa aku nak berehat sekejap, kurangkan bergaul dengan orang sekeliling, duduk rumah macam budak baik, dan kurangkan pengambilan rokok, yea. Memang itu sepatutnya aku buat dari dulu, tapi sejak parent aku tahu and terkantoi pasal rokok ni, aku rasa macam sadis sikit haha. Tapi, lepas diorang tahu, aku rasa lega lah juga, bagus lah diorang tahu, jadi if let say bila aku mati berpunca dengan pengambilan rokok tak ada lah parents aku tertanya-tanya dan shock. Huhu shit aku tak mintak lah sial mati sebab rokok, dammit.

.....................................................................

Kepada Gagap Gang, yang dihuni oleh :

Izziatul Adlina - manusia jahat dari setiap sudut, merupakan perempuan limited edition sumpah kau orang tak pernah jumpa makhluk seiblis ini.




Dayang Rosemah - Beliau merupakan seorang manusia bertopengkan syaitan dan menjelma sebagai pontianak kegemaran saya dan kesayangan saya. Sangat loud dan cool adalah character yang paling aku minat dengan perempuan lojikang ini. Selalu mendengar masalah cinta yang aku alami sepanjang perkenalan kami. Bila lepak, aku mesti duduk sebelah dia, kalau tak rasa lain macam kan sayang kan! Aku sayang kau we, hari-hari rindu kau la sial! Aku rindu hilaian kau, mulut longkang kau dan semua nasihat-nasihat berguna kau lah we. Love you sayang!



Ain Kamal - Seorang manusia comel dari setiap sudut, cara dia, perangai dia, suara dia, dan appearance. Seorang yang idealist dan banyak memberangsangkan serta menaikkan suasana ketika lepak. Dia seorang kawan aku yang close dan sentiasa ada whenever i need someone. Mempunyai sikap yang sama dengan aku yaitu, "suka debate" memang merupakan medium untuk aku mencarut tanpa pagar. Merupakan pembakar semangat aku dalam setiap hal. Seorang pendengar yang baik dan respondent yang menggalakkan untuk aku lebih bercerita. Sayang kau Mango!



Aiman Wahab - Err, mamat yang hot ni, adalah merupakan seorang lelaki cool dan loud sometimes merangkap scandal setia dalam Gagap Gang, dia adalah medium untuk aku flirt haha. Bila lagi lah babe nak jumpa ni, rindu lah we. Bila nak flirt-flirt lagi ni? Kata nak call I, tak call-call pun. Ish!



Baizura Jamaldin - Oh ini baby kesayangan saya yang saya kenal dari kecil lagi. Seorang perempuan acah-acah pendiam dan cool padahal sama setan dengan aku, seorang pembakar semangat, dan sentiasa ada dengan aku bila aku susah dan senang. Sentiasa dengar setiap masalah aku dan memberi jalan penyelesaian. Dia banyak membantu dalam hidup aku. Seorang yang sangat lembut hati dan tak sekejam aku. Selalu bila lepak dia yang paling matang sebab senyap memanjang. Eh kau pergi makan chocolate lah! Thanks dear, tanpa kau aku mati. Love you.



Noor Baizura - manusia pelik yang mempunyai suara yang lunak dan nyaring. Aku suka suara dia dan telatah spontan yang dia buat walaupun kadang-kadang melampaui batas. Bila kitorang lepak ramai-ramai, kerang bakar mesti diorder dan dia ni lah tukang kopek kerang. Sayang kau babe!



Saidatul Adhwa - Terkenal dengan sikap yang over optimist, suka bertindak dengan rasional tanpa menyakitkan hati orang lain, suka makan dan suka menyanyi adalah hobby beliau. Kitorang akan pergi karaoke unlimited bills for free, every months guna cable dia ni. Sai seorang yang suka dengar orang bercerita, lagi-lagi bila aku nak bercerita, dia dengar, lepas tu kalih kepala dengar orang lain cerita pulak sedangkan aku tak habis story lagi. Haha apa-apa pun aku tetap sayang kau SAI!




Salman - Seorang jejaka dari Kedah yang suka melalut dan comel gayanya. Suka buat muka serious tak bertempat dan merupakan medium untuk aku melepaskan marah dan bengang, thanks so much sebab banyak tahan dengan aku. Aku sayang kau sangat-sangat!!



Dalilah - perempuan comel suka melatah dan buat aku gelak macam Babi Lapar dengan latahan beliau. Terlalu caring dan flexible person, suka memberi pendapat yang cruel untuk memuaskan hati. Huhu, kau sangat berguna we aku sayang kau ketat-ketat, rindu lah!



Fatehatin - merangkap kawan ter-rapat paling akrab dan medium untuk aku luahkan segala kepanasan hati yang melanda. Satu kepala dan satu perangai yang sama. Tak banyak beza antara aku dengan fatin ni, bila lepak dia lebih senyap tapi suka bakar line bikin panass. Tapi aku sayang kau sangat-sangat. Sayang sangat Fatin.MMuuahh!



Faizal Zaini - manusia hati kental dan selalu buat aku serba salah dengan drama dia acah-acah emo tak tentu pasal. Bila lepak suka cakap benda-benda merepek. Bila aku sedih serious, selalu buat lawak bodoh sampai aku tak boleh nak menangis. Bangang lah kau. Tak apa, aku sayang kau.



Azizah Ishak - gadis comel pujaan ramai lelaki di luar sana, dan kalau lepak mesti aku akan ajar dia teknik groomng diri. Sikit-sikit "Izzy, pinjam sikat, nak bedak, camne nak pakai Lipstick, Sikit Serum" LOL. Tapi kami sangat ada chemistry wlaupun berbeza umur kan dear kan? cute dowh kau, love you.


Jumpa korang selalu pun tak pernah bosan we. Seronok gila hilang segala masalah yang ada. Thanks so much for your support. Segala perkara yang kita lalui bersama diharap dapat mengekalkan hubungan sesama kita hingga akhir hayatnya. Korang merupakan TRAGEDI OCTOBER TERINDAH DALAM HIDUP KU, Thanks A Lot dear Friends. MMUUAAHH!

..................................................

Tak Lupa Juga Kepada Besties aku yang tersayang:


Nurul Nadia


Noraini Yusof


Atas segala pemberian, kasih sayang, cares dan pengorbanan yang korang bagi dikala edd tengah susah dan sedih. Edd sangat hargai korang berdua. Tak puas jumpa semalam, rasa sekejap sangat. Benci MASA! Love you both!


.....................................

Dan tidak lupa kepada insan yang hadir dalam hidup aku yang telah memberi sinar untuk kegelapan yang aku alami masa lalu. Antara aku dan kau, biar Tuhan, aku dan kau saja tahu k dear. Miss You. Syah Rizal Rosely.



SEKIAN TERIMA KASUT SEMUA, ILY!


3 comments:

Unknown said...

ahad yg fenin yer,,hehe

Ahad Yg Indah

safiy said...

ko mcm tlupe something ke izzy...????

Unknown said...

yerr, aku terlupa kau.

 
Template design by Izzy Adlina