Friday, March 4, 2011

Bila berjauhan.


Dear Readers,

Dalam minggu ini terdapat tiga jenis masalah yang melanda.
Tapi dapat di-handle. Tahniah Izzy.

Bagi aku, pertemuan aku dengan Akmal banyak memberi kesedaran dalam diri aku. Banyak mengajar erti dan makna sebuah kekeluargaan. Terima kasih sebab bimbing aku. Aku sayang kau. Fullstop.

"Tanya sama hati, pernahkah merindu?
Ingat masa lena, apa mimpimu?
Masa berjauhan apa nan dikenang,
Bila difahamkan itulah sayang."

P/s: Esok bakal menjelang, dimana rombongan merisik dari Akmal akan datang selepas Maghrib and guess what i feel right now? Butterflies!
Dan-ahh kenapa ek aku upload gambar dua orang perempuan dibawah ni? Oh mungkin rindu.


Sekian, Terima Kaki.


1 comment:

Sesopie said...

Happy Merisik. Semoga semua berjalan lancar hendaknya

 
Template design by Izzy Adlina