Saturday, March 5, 2011

Saat hampir


Dear Readers,

Semestinya aku tengah cuak menunggu pukul 8.00 malam ni. Pagi-pagi lagi dah bangun kemas rumah apa yang patut. Buat-buat rajin dan baik hati. Walaupun sudah sememangnya begitu. Dan-ahh semalam ada sedikit krisis dengan ibu, tapi segalanya berjalan dengan tenang. Harap-haraplah. Menunggu si Akmal datang bawa buah tembikai yang aku pesan dan ketul ais pun jadi satu debaran. Bukan main lambat lagi, aku dah lah belum prepare makan apa-apa lagi ni. Dah kenapa aku ni, baru rombongan merisik kot!

Mana taknya, baru merisik, pihak lelaki dah prepare untuk hantar 3 dulang sebagai hadiah.

Dulang pertama: Cincin belah rotan
Dulang kedua: Kain ela untuk tunang
Dulang ketiga: Buah-buahan sebagai penyeri

Macam mana aku tak cuak, dengan wallpaper rumah aku sudah koyak-koyak, rasa-rasanya family Akmal ni akan kutuk tak? Durrhh~

P/s: Cepat lah cepat masa ini berlalu, aku tak sabar nak pakai cincin. Bluek!


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina