Saturday, April 9, 2011

Kalumpang Resort

Dear Readers,

Last Sunday on 3rd April 2011, sementara menunggu iman ketenangan hadir dalam diri, aku segera membuat keputusan untuk bercuti di Kalumpang Resort. Even tho aku tak mandi gara-gara datang bulan purnama, asalkan aku di exposed dengan alam semulajadi, sudah memadai.

Tempat yang sangat nyaman dan etnik, sesuai untuk mereka yang dilanda masalah peribadi yang khusus tentang halangan dan cabaran sebelum berumah tangga seperti aku. Pressure woah!

Akhir kata, seronok pergi bercuti dengan bakal suami kan. Lol, poyo sial.




...........................................................
Warga-warga baru aku kenal, yang menceriakan keadaan dan meramaikan majlis, terima kasih dudes.





.........................................................................................
We, agak-agak lah jugak walaupun bersemulajadikan sungai, ingat semua sungai free? Dah nama Resort dude. RM10 kena tekan untuk sekepala. Agak-agak ar der. Tapi WORTHY lah.







p/S: aku lagi suka sungai yang extreme.





No comments:

 
Template design by Izzy Adlina