Wednesday, April 6, 2011

SBF - SpecialBoyfriend & SuperBoyfriend


Dear Readers,

Dalam banyak-banyak lelaki dekat dalam dunia dimana aku spesifik kepada lelaki bukan muhrim, terdapat dua diantaranya yang terpenting dalam hidup aku. Yang bagi aku sebagai pelengkap hidup. Mereka berdua sememangnya berperanan berbeza dan orang yang tidak sama. Kedudukan masing-masing juga tiada perbandingan untuk dibandingkan sesama mereka.

Ini adalah (SBF)SpecialBoyfriend aku merangkap bakal tunang aku dan bakal suami aku. Lelaki yang banyak memberi makna kehidupan dan anugerah dalam hidup selain family tercinta. Bagi aku, tiada dia disamping untuk sehari umpama tiada darah dalam badan manusia. Akmal, lelaki yang aku cinta dan sayang. Lelaki yang betul-betul ikhlas mencintai aku, menerima setiap kelemahan aku, dan menjadikan aku tanggungjawab utama dia. Tidak akan ada yang lain selain dia, aku janji. Yes, jiwang lagi. Love you sayang.

.........................................................................

Dan (SBF)SuperBoyfriend, lelaki sedari kecil membesar bersama, kenal masak perangai masing-masing. Tak boleh dipisahkan serapat adik beradik. Aku share everything dengan dia dari dulu hingga sekarang. Safiy, dia tak ada dalam hidup aku, seperti aku bukan bukan diri aku yang sebenar. Dia rank pertama dalam scope kawan. Terima kasih atas segala-galanya. Aku sayang kau sampai mati.



Dan mereka adalah insan istimewa yang terpilih terpenting dalam hidup seorang perempuan genius bernama Izziatul Adlina Mohd Shokri. Terima Kasih Akmal & Safiy. Lots of love.


P/s: Jangan ingat aku playgirl pulak.


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina