Friday, March 2, 2012

Jodoh dan Intensi untuk Beli Berukband

Dear Readers,

Selamat sejahtera semua. Apa khabar Tattamasi? Genap 31st March, aku nak beli broadband baru and nak update segala info berinternet dalam lappy buruk jahanam yang sedia ada.

Memandangkan sedang ada kelapangan, aku melanguk sebentar di Cyber Cafe demi untuk menamatkan sangap ber-blogging.

Okay, ceritera aku, sungguh misteri and jauh sekali aku nak post semuanya.
What past is past.
Yang pasti, aku sudah putus tunang dengan alasan yang relevan, " TIADA JODOH "

Jangan nak buat muka terperanjat sangat.

Hidup ni macam pasir paya. kadang-kadang keras, kadang-kadang mendap.
So, hidup aku sekarang dalam kemendapan.

Why those things happened? Out of unreasonable issue to be share. Just sesiapa yang mendengar-dengar dari khabar mulut longkang gigi - gigi jongang entah dari insan mana, silakan.
Aku mampu tersenyum, dan terdetik untuk berdoa agar kau diberi petunjuk.

And one more thing, i'm no longer working at Citra MultiModal Service Sdn Bhd. Mula berjinak - jinak dalam dunia declaration for Export shipment. Of course, with better offer.

By the way, aku ada hot news. But not now, this is not the right time to share.
Maybe later two weeks after, i will post something BAHAGIA.

Ini IZZY TERBARU, jangan banyak tanya aku tahu aku dah GOMOK !!!



Tehee!

Sekian terima kasut & kaki.

Warm Regards,

Izzy Adlina








No comments:

 
Template design by Izzy Adlina