Wednesday, March 7, 2012

Perempuan Bold Mana Boleh Ada Blythe

Dear Readers,

Balik saja kerja pukul 5.00pm, terus buka lappy buruk dan surf internet. Sesambil itu, aku teringat akan seorang blogger dimana aku menjadi silent reader dia dulu. I am really adore her so much! What on earth for having a wonderful life as hers and this is because:

1) Hidup dia unik sebab mempunyai hobby buat koleksi Blythe yang cute-cute sedangkan aku satu anak patung pun tak ada dalam bilik.



2) Dia selalu buat entry pasal goodies yang dia shopping. Semuanya cute-cute lainlah aku ni, nak beli bra pun fikir 10 kali. Kalaulah aku mampu macam dia, alangkah bahagianya.

3) Dan dia ada kawan-kawan yang rajin bagi dia hadiah. Hari ini dapat Blythe itu, esok dapat Blythe yang ini, lusa dapat baju Blythe pula. Semua nya barang yang kawai-kawai. Jealousnya. Tak ada ke kawan aku yang nak bagi surprise present macam ni?

4) Dia sudah berumahtangga pada usia yang agak muda dan how lucky she is jodohnya bersama seorang business man yang based from her entry, the guy is so lovely.. And then, dia selalu post pasal benda-benda cute yang hubby dia bagi. Seronoknya jadi dia. Dear Julia, i adore you.



5) Blog dia dapat sambutan memberangsangkan dari para-para blogger yang lain sebab layout blog dia saja sangat attractive lagi-lagi dia rajin guna emoticons yang cute gila babi, aku sudah tentunya malas.

Wanita yang aku maksudkan ini adalah MS Juliana and you may view her wonderful blog as well: http://juliahoneyshakes.com

Tak boleh juga nak samakan aku dengan dia, sebab aku memang dari azali seorang yang Bold. Okay fine aku Bold tapi suka Pink so what? Rasa macam nak buat collection Blythe juga, tapi eeuuwww ini Izzy ke? Siapa kata perempuan Bold macam aku tak boleh ada benda yang cute-cute dan pakai benda yang cute-cute?
Babi lah!




Sekian terima kasut.

LOL,
Izzy Adlina


.

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina