Monday, April 12, 2010

Aku Bukan Bapuk Sumpah! Aku perempuan.

Dear readers,

Memang entry di atas sangat lah Bullshit. Sedang aku sedap-sedap layan Myspace yang telah sekian lama tak update, tetiba aku terpandang sekilas satu comment di gambar aku oh bagi aku sangat menawan. Yucks. Kau tau apa si "Beruk" tu comment?

'Beruk' memang nama sebenar said, " Boleh saya tanya, awak ni Perempuan ke BAPUK? Macam Bapuk je."

OMFG Crappy Bullshitty! Terang-terang dekat myspace profile aku ada tulis Gender Female weyh. Kalau ye pon, Tak pernah-pernah orang cakap aku bapuk. Pengkid ada la time aku rambut pendek dulu. Erkk?? Pengkid??


Tiada yang indah selain seindah bahasa, tapi kalau bahasa je kena jaga tapi tingkah laku macam Beruk apakah? Beruk lagi. Memang ditakdirkan aku terlalu dislikes dengan Beruk. Sekarang, aku dah tak ada idea due to the stress yang datang kerana "penggelabahan" Final Exam. Bukan main banyak lagi dowh aku tak sentuh. Okay pagi tadi ada lah berazam yang nak balik awal and study sampai pukul 4 a.m PERGHH memang tak boleh Belah! And now what happen? Aku masih berseronok di atas katil empuk ooohhh Bestnya. Memang dari tadi tak bergerak-gerak main Playstation and at the same time berfacebook.

Oh aku sangat rindu my Guitar, Macam tak bernyawa pon ada ni. Guitar ku Laju. Damn. Okay kini mencarut lagi. Ada satu ceritera sepanjang aku menjauhkan diri dari blog ni, MasyaAllah, busy nak mampus. Dengan BBQ event yang sangat-sangat-sangat-sangat puas hati dan bekerja dengan orang yang sangat good in management. Thanks to Eugene. You're such a Great! Yeah berterimakasih juga kepada rakan seperjuangan pemerapan ayam dan ikan. Cik cici, Cik Pipa, Cik CHiko, Cik Pgha, Cik Najwa, Cik Sapura, dan YAng lain. Sesungguhnya anda sungguh lah Bersungguh-sungguh. Terima Kasih.


Banyak Juga lah reason aku tak update Blog tercinta lah kot sebab dengan test Rail aku yang sangat seronok menjawabnya tadi.Oh i Loike~
Memang tak menyesal lah datang class minggu ni since dari 1st day of this week asyik dapat Hint for each Subject. Tapi itu ketepikan dulu sebab aku masih seronok tak terkata dengan BBQ tu. Oh memang puas hati. This is some of the picture taken by Rukunudin agak-agak kot ejaannya. Dengan itu saya akhiri dengan ucapan termia kasih and CHOWNESS!









No comments:

 
Template design by Izzy Adlina