Sunday, April 11, 2010

ANTI-MOTOSIKAL.

Dear readers,

I just want to share something. Baru-baru ni, adikku Izziatul Izziati yes memang nama dia lebih kurang nama aku and mestilah lebih kurang dah nama adik beradik. Beliau baru sahaja accident motor kat Segamat yand telah menjadi mangsa pemandu-pemandu taxi yang ghairah kelajuan.Hambek kau ayat aku sumpah Poweroot. Sambung, disebabkan nak mengelak taxi gila tu memotong, adik aku dgn Innocent, katanya, terus jer sampai masuk semak.Macamni kot ceritanya. And semalam aku webcam dengan beliau dan melihat keparahan luka yang diperoleh dari accident tersebut. Bapak teruk babe nampak daging and then meraung kat aku "Ina, Sakittttt~"

Haha, untukmu adikku. Akak ada something or lebih kurang sebagai satu keperlian sarcastic mengenai accident yang telah adik hadapi. And jangan emo sangat eyh. Selamat Mentafsir.



1 comment:

FAIRUZ said...

ko pon kne ati2 IZZIATUL ADLINA.. awak tu pon bawak motosikal.. lg satu peringatan.. jgn lepasan emosi kte kat trotel moto k.. bahaye..

 
Template design by Izzy Adlina