Sunday, April 11, 2010

MAMAT-mamat Korea Ini Handsome Rupanya.

Dear Readers,

Basically, memang agak pelik bila aku post regarding to the "Korea" matter. Serioushit, aku sedikit pon tak interested dgn drama, actor nor actress, or whatsoever yang related dengan Korea-korea bagai. Alah, Japan pon sama. Btw, tadi tengah aku sibuk-sibuk menahan senggugut yang mengamuk damn shit! Adik aku Shezwan, bukan nama tipu, paksa pujuk aku tengok lappy die yang sedang bising melalak dengan lagu jepun korea dia.

OMG, dari semalam babe tak berhenti and yang impressed tu bila dia boleh menyanyi lagu korea which is exactly the same lyrics pon tak berterabur, pelik disitu.

Then, tak tahu la kenapa ada 1 video yang betul-betul menggoda iman aku, plus dengan jantan-jantan kachak yang sangat cool and lagu dia pon cute teramat. And aku dengan senyap-senyap search kat youtube and type C N Blue with the song's title I'm a Loner. And tros aku copy paste embed code video tersebut.
So that, why not you guys just take a short time and enjoy the video. Maybe some of you suka! Have fun watching.

Toodles!


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina