Saturday, April 10, 2010

Makan Pisang Banyak Boleh Dapat Anak?

Aku tertarik dengan tajuk berita yang aku jumpa dekat myMetro..
antara isinya..
LINCOLNSHIRE: Pada usia 75 tahun, Gerry Burks amat "berbangga" apabila dianugerah anak kedua, semalam, hasil perkahwinannya dengan Dawn, 41.
Pasangan dari Louth itu sebelum ini sudah mempunyai seorang anak yang berusia enam tahun.
Menurut Burks, amalannya gemar memakan pisang dipercayai menyumbang kepada tahap kesuburannya.
“Mungkin orang lain memandang serong pada usia saya, tapi saya tahu menjaga diri sendiri,” katanya.
Kata Burks, selepas berpisah dengan isteri pertamanya pada 1980-an, dia memulakan hidup baru dan banyak memakan pisang setiap hari.
“Kadang-kadang dua biji sehari,” katanya. - Agensi

Menjadi satu tanda tanya dimana soal buah PISANG diutarakan. Kenapa perlu pisang? Apa khasiat dan contributions pisang di dalam kesuburan??
Nanti akucuba selidik selok belok pisang. Maybe aku boleh menjadi :

"Wanita pertama yang menemui khasiat buah pisang dalam proses kesuburan Manusia."



No comments:

 
Template design by Izzy Adlina