Monday, June 7, 2010

Dear Blog, kau cantik hari ini.

Dear Readers,

Haa, welcome to my news, blog tersayangs kau lah MOJO hariku, secara tidak langsung, hari ahad tadi aku sudah berjaya menjahit 6 seluar jeans, OKAY!

Malas nak cerita panjang, kau orang boleh hantar sekarang baju raya dekat aku, aku boleh buat lah dan fashion apa kau orang nak? Mari-mari, aku memang fashion designer natural talented.

Dan-ahh, kerja makin happening bila Gg gila kerja sekali dengan aku, wow! Memang terbaik lah life part time lepas ni. Cepatlah dapat gaji nak shopping!





And, with the great love one yang selalu buat saya smile thank you sayang. Makin hari, awak makin sweet, makin hari awak makin beautiful dihati saya aww! My life so colourful, be jealous i don't care. Ya Allah, kekalkan lah jodoh Izziatul Adlina Mohd Shokri bersama Azne Hafiza Abd Ghani selama-lamanya, AMIN...... (bea, I nak kahwin dengan you seorang, kalau boleh bermadu, nak 4 orang, hehe JK)




Err, Oh badan, cepat lah turun! Turun cepat tau, nanti saya belanja shisha. LAGI! Mampus aku. By the way ada misi terbaru, 10hb june, ada mission mencari hantu di bukit 12 shah alam, wow, nanti aku upload and story. Will be great! Can't wait! Toodles!

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina