Monday, June 28, 2010

Jadi Setan.

Dear Readers,

Boleh kira dalam dua bulan aku tak karaoke, ya lah, orang cakap karaoke is the medium untuk lepaskan stress, I'm agree! Banyak juga aku plan dengan others untuk berjimba macam setan, tetapi ada saja benda yang halang nafsu serakah aku yang paling top dalam list.

At last, dapat juga melepaskan sangap untuk menyanyi kuat-kuat dalam bilik yang ada screen besar sekali dengan subtitles, microphone yang banyak dengan speaker yang kuat dan junkfood junkfood free of charge seolah-olah aku sedang perform di Hardrock Cafe, mimpi la kau.
Had fun dengan the girlfriend Sabrina atau lebih gedik digelar Seb, my old buddy from secondary memory, we're very closed but then masing-masing mula menjejakkan diri ke haluan sendiri so tak ada masa yang relevan untuk jadi Setan. Aku bersyukur eventho cuti seminggu dapat menunaikan hajat Jejak Kasih antara aku dan Seb.

3 jam memekak tak ingat bangsa dan negara memang satu benda yang tak mungkin dilupakan sebab non-stop Karaoke-ing kalah The CA. Dengan perangai kalah Lucifer menjerit-jerit kalahTarzan dalam hutan, aku rasa memang Green Box dekat Jusco Bukit Tinggi akan bancrupt kalau kita orang selalu datang. Huh! Lepas hajat untuk main gila dengan Seb seharian setelah sekian lama aku mengharapkan waktu itu, Oh can't wait for another time, Thank you Seb! And Yap too, Love you guys. Tengoklah betapa excited nye aku pegang Mic tu, Siot kau Seb.

















And thank you for reading, Toodles!

2 comments:

adam said...
This comment has been removed by the author.
adam said...

karaoke is the best medicine. seriously (;

 
Template design by Izzy Adlina