Sunday, June 20, 2010

Mom's chemistry :D

Dear readers,

Sedikit sebanyak, aku makin busy dengan business, kerja and study, so kurang lah lepaking dengan family, ini pun baru rasa duduk rumah. Since rabu sampai sabtu aku duduk merempat rumah member, macam tak ada family.

Dan kalau nak dikira masa bersama family aku untuk cuti sekolah, since adik aku pun ada, kurang dari 2 hari aku duduk rumah diam-diam. Kaki ini ada saja nak berjalan, keluar sana keluar sini.

Oh ada benda surprised and sweet incident happened, pagi-pagi tadi, okay tipu aku bangun dalam pukul 1 petang, turun pergi mandi, memang kalau boleh nak terperap dalam bilik, tak nak face ibu sebab dah 4 hari "lari rumah".
Macam rasa guilty lah dekat dia, jadi aku kalau boleh nak menyorok sedaya mampu untuk lari dari terjumpa Ibu. Mengelat punya mengelat sampai makan pun bawa masuk bilik.
Then, tiba-tiba ibu panggil,

"Adlina, ibu ada beli 2 jeans Wrangler untuk awak. pergi try."

Kejap aku tersentap, dah lama ibu tak beli stuff untuk aku, and WOW! Taste ibu and aku memang sama, dah lama aku cari skinny jeans yang suits dengan aku, ibu cari exactly yang aku nak. Cantik cutting and pattern! Suka sangat Ibu! Suka sangat, tapi tak nak tunjuk depan-depan tadi, bawa naik bilik saja memang menjerit dalam hati, tapi kena alter sikit berikutan dengan masalah ketinggian (T_____T)

Sangat cantik ibu, mana ibu tahu ni saya tengah cari jeans macam itu memang naluri ibu ni kuat lah, tapi sorry perhabiskan duit ibu yea, thanks so much and i love you mom. .

Penat hari sabtu semalam masih belum habis, pagi-pagi buta bertolak ke Seremban bersama Bebea tersayang and my other friends sampai malam atas urusan business yang aku baru berjinak-jinak, Alhamdulillah, rezeki dari Tuhan.

Sesiapa yang berminat dengan perniagaan BORONG, contact me through my email, or call ke sms ke, kalau berminat. Keterangan lebih lanjut boleh didapati dari saya terima kasih.


No comments:

 
Template design by Izzy Adlina