Wednesday, June 23, 2010

Sila cuba buat aku jatuh, itu pun kalau kau mampu haha.

Dear manipulator,

The title seriously suits you boy. The entry also specially for you. But if u do understand English, i am glad to, but i don't think it is so, jadi biar aku bercakap dalam Bahasa yang kau faham.

First sekali,
Aku tahu kau kecewa sangat tapi itu semua takdir dan kau kena terima, tak payah lah acting like you're happy whatelse you're not, tapi tak apalah, nak recover balik kan? Honestly, aku sebenarnya jadikan kau sebagai rebound since kau ini jenis yang suka menarik orang dengan kesimpatian yang kau ada, memujuk orang untuk berbelaskasihan dekat kau, so aku terpaksa berdrama and pretend to. Dan aku sorry, tapi kau yang memberi lebih, dan kau menarik balik dengan memaksa aku untuk terima and aku lega semua ini settle. Now pretend to be happy dengan aku? Konon kuat? sedikit aku tak pernah heran pasal kau dari awal aku kenal kau and yes, aku tak pernah ada rasa ingin tahu, semuanya atas dasar kasihan dan terpaksa yang kau sendiri create. maaflah, jangan tarik seseorang untuk kepentingan diri dan nafsu, aku tak reti lah nak label kau sebagai apa sebab aku kesian dengan kau, Okay-okay go on aku tarik balik, buat-buat lah happy seadanya. Aku happy juga.

Secondly,
Kau teruskan lah manipulate orang sekeliling aku untuk benci aku, biarkan diri kau puas dengan segala-galanya, aku sedikit tak jatuh, terlalu ramai orang support aku sampai sedikit pun aku tak terfikir atas kesedihan dan kecelakaan yang kau alami, and this is so cool for me. pasal kaki kau patah? Aku sendiri tak ingin nak minta kau bagitahu aku, and aku tak nak pun, bagi aku ketiadaan kau dalam hidup aku, yang aku hadapi 2 bulan dengan kau satu azab macam neraka, dan aku terlalu membohongi diri aku sendiri, aku tak pernah rasa sedih dan gembira untuk kau, sebab bagi aku, kau tak ada, dan terpaksa buat-buat ada, dan teruskan lah manipulate orang kalau kau rasa berbaloi, dan Alhamdulillah, aku tak jatuh dan tak gentar sedikit pun. take note.

Lastly,
Cuci-cucikan lah diri sendiri sebelum menilai orang lain, sebab aku rasa kau lupa asal usul kau, dan sudah sudah lah tarik orang satu dunia dengan kisah sedih kau, loser lah, sudah sudah lah, jadi lah orang yang berguna, aku tak nak tahu pasal kau, biar masa buktikan segala, tarik lah apa kau nak dari aku, 1 benda kau tarik 1000 aku dapat lagi baik. All the best F****z (bukan nama sebenar tapi nama seorang yang pretend benar) :) OPSSSSS!



No comments:

 
Template design by Izzy Adlina