Tuesday, August 24, 2010

A short Night

Dear Readers,

Hello dears, apa khabar anda semua? Saya baik belaka, sangat busy as usual dan sangat bahagia (Saya nak bragging saya punya pasal lah) haha. Well, just nak post my personal daily life definitely not a daily shits sebab yang ni punya adalah satu hajat yang dah lama saya impikan.

Saya ada kawan rapat masa Diploma dulu, nama dia Puteri Nur Aisar and Syaidatulliza, mereka sangat awesome, jadi setelah saya menamatkan pelajaran saya di Segamat, kami lost and found balik. Ini situasi semalam, last minutes plan jugak whereby masing-masing agree nak berjumpa setelah accidentally terserempak dengan putties dekat Bazaar Hailam Kopitiam tasik 7 itu.

Then we decided to lepak, had fun dengan mereka dan tak lupa GG saya dan setelah itu saya laloq akibat shisha agak ke-heavy-an dekat sana, but abang shisha tu macam handsome. Err salahkah memuji?

That's all for today toodles peeps. <3



Dari kanan : Syai Liza, Putties, Me and GG Loves!

Itu putties dan rambut baru ku ahaa.

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina