Saturday, November 27, 2010

Marah 100 juta kali

Dear Readers,

Aku tengah panas hati ni. Aku menyampah meluat loya geli ketiak nak berinteraksi dengan manusia paling bodoh dan baghal tapi kesian sebab pokai tapi dah bekerja tapi terhegeh-hegeh ikut perempuan macam lelaki tak ada maruah, bila perlu baru cari. Macam orang tak ada life. Depan jentik taik tak bergerak, tapi bila belakang berak macam 14 mangkuk tandas kau guna. Cerita meletup macam cakap dengan cermin, aku naik meluat pasal dia eiiii!! Si pukimak ni, kau tunggu aku hina martabat kau bila aku jumpa kau nanti. Kau nak main-main dengan aku kan, English yang simple pun tak reti, tu pun nak tanya aku. Bodoh sangat kau ni. Dasar Cilaka!

"Kau dah lah bodoh, bangang, sial, celaka, tak bermaruah, mulut macam puaka, cakap lepas tapi tak pakai otak, muka macam tinggal nak kena humban selipar jepun saiz 10 dan 9 pasang saja, perangai macam lelaki dayus, cerita gebang macam kau ada 10 biji kereta BMW, cerita macam kerja CEO MYDIN padahal buruh kasar celah ketiak bangla saja, cakap dah lah macam orang tak berakal, dah memang kau tu jenis orang tak educated, perangai pun serupa macam BABI HUTAN. "

SEKIAN AKU TENGAH MARAH.
Aku tunggu masa saja nak sembur kat muka kau, dengan apa yang aku ada aku boleh jatuhkan martabat kau aku tunggu masa saja.
P/s: Post ini khas untuk manusia jantan bernama start dari huruf "F" sekian. FUCKING DICK at your FOREHEAD!




No comments:

 
Template design by Izzy Adlina