Wednesday, December 22, 2010

Kehadapan lelaki SIAL TAK SEDAR DIRI.

Dear Readers,

Bila suatu hari kau mula berfikiran matang, seboleh-bolehnya jangan berhutang budi dengan orang. Boleh hutang budi, tapi jaga lah nama baik orang tu, hargailah orang itu dan pemberiannya. Jangan ingat kau dah dapat apa yang kau nak kau boleh lepas tangan teruskan sikap mentah kebudak-budakkan kau yang tak sedar diuntung masih lagi berlagak sombong dan act lebih macam tak bersalah.

Kepada tuan badan aku tujukan post ini special for you. Aku nak cakap personally dengan kau, rasa loya tekak nak bersemuka dengan kau. Entah lah, dah memang muka stock scum memang macam tu. Disini ada seperkara aku numbering kan bagi clear:

1) Firstly, kau masuk NorthPort atas belas ehsan aku, segala jenahak document kau, aku yang bertungkus lumus settlekan, bapak aku berpeluh keringat berulang alik hantarkan untuk kau tunjukkan jalan ke sana bagai, kau satu pun tak participate, semua nak bersuruh, tak reti nak standing alone buat seperti orang dewasa berumur 24 tahun nak masuk 25, aku berkejar-kejar masa dan tenaga tolong sampai kau accepted dekat NorthPort kutip kau untuk practical sini, ini yang kau balas?

2) Secondly, dah masuk NorthPort okay kau berjaya Alhamdulillah, aku peduli apa dah muka tak malu buat tahi dengan aku masih lagi nak bergantung dekat aku, malas lah nak cakap, memang aku sekarang nak berkira dengan kau atas malu yang kau calitkan. Ek eleh, tak payah nak act poyo sangat depan aku time kerja, kau tak ada apa, lesen motor kereta pun tak ada, nak over sangat buat apa? Lagi-lagi masuk kerja sini aku yang tolong, kau nak tarik muka kat aku tak tentu pasal? Eh cukup bagus lah aku tegur kau and be professional, bukan aku terhegeh nak get back dengan kau balik. Narrow and Lame minded. Professional lah sedikit, ingat lah sikit taraf kau, level kau, Tuhan dah balas bagi kau repeat paper pun tak sedar lagi ke? Hadoy. Apa lah nasib kau ni, bodoh sombong namanya tak elok lah sial. Kau tak malu ke dengan aku? Bertindak macam anjing tak berbulu tetapi tetap nak share makan dengan manusia. Ini statement khas untuk kau. Sudah-sudah act berlagak sangat dengan aku, kau tak perasan kau, apa yang kau ada sekarang semua nya dari aku. Dari aku weh. Kau fikir lah maksud aku ni. Dah 25 tahun kan? Hahaha.

3) Thirdly, segala task and attachment yang management bagi kat kau, kau reti tak nak handle semua dengan berkaliber tolong jangan bagi banyak alasan, MC lah, ponteng lah, bangun lambat lah ingat aku ni tak dapat berita pasal kau ke bodoh? Dah sah-sah kau masuk situ guna cable aku, orang sana kenal aku, kau nak buat tahi 0.0001% pun aku akan dapat info automatically lah baaaiii. Kau sedar sikit diri kau, aku berdiam lagi tak bermakna kau boleh rasa comfort okay. Kau nak ke aku kautim dengan cable aku buang kau? Kalau nak fikir dendam kesumat dah lama aku buat tapi aku ni bidadari sangat sebab itu lah aku berdiam diri, ingat ada perasaan malu menebal. Tetapi haraaaaammm.

4) Lastly, infinity, aku tahu kau akan buat cerita baru lagi and buat tahi lagi bagi malu aku dan kaum kerabat aku hambek kau ayat aku. Tak apa go on, kau ingat kau layak ke fight dengan level aku? Kau sedar tak kau dekat kolam ikan emas? And and and we will see who's gonna win ths game You're in the wrong path dude. Never let you win. Loser Boy. Kau tunggu lah masanya akan tiba, kau tengok. Dah tahu berbudi dengan orang, buat cara berbudi bukan bagi BADI BODOH.

Sekian, pergi mampos.




2 comments:

osheenashril said...

kata da promise tanak mencarut..sabar k...tuhan mesti balas..=)

Shadzril said...

wah.. marah bebeno nie.. be cool dear..
mmg ni la nama nya manusia.. selamanya tak kan mengenang budi. susu diberi tuba dibalas..
just total ignore jer org2 camni.. masukkan dlm toilet bowl pastu flush jer..
and do not dance to their rhythm..
and kalo dia dah melampau.. biar dia bercakap dgn tangan..

 
Template design by Izzy Adlina