Monday, June 30, 2014

Rawak


Hidup ini macam jigsaw puzzle.
Kau ada dua pilihan sama ada kau yang aturkan atau orang lain yang aturkan. Tapi bukan semua orang mampu ada pilihan. Untung kalau hidup makan tanggung berak cangkung tapi pipi tersorong-sorong. Realiti ini memang puki. We live in the imperfect personality. Jangan sentiasa fikir bagus dan mengangkat martabat sendiri macam Puteri Lindungan Kaabah. None of us !

Just when you realize, by the end of the day, everyone is a selfish motherfucker. Dan teori "biar orang buat kita, jangan kita buat orang" itu dah ketinggalan zaman bagi aku sebab aku sudah decide untuk tidak lagi tolerate dengan bangsa-bangsa bangsat macam ini. Sharing is not caring. Sharing is so damn scary, you know !
Simple, hidup jangan sampai terpalit tahi sendiri.
If you can't be good to everyone, be good at one.




Gentle.
If you are the first comer to my Blog, i would like to inform you that any words written here comes from my personal thoughts and experiences.
If i didn't mention someone's name in one of my entries, means it is for general because my grammar is so good !
Only those who are less understanding think that i write incorrectly.
Just my random stories because i love to write all about my lifetime, my favorites and most importantly is my genius thoughts !

Aku menulis, kerana aku suka.
Aku menulis, kerana aku bahagia.
Aku menulis, kerana aku percaya.
Aku menulis, kerana aku hebat.
If you have problem with my writings, please back off.

Sekian, terima kasut.

No comments:

 
Template design by Izzy Adlina