Wednesday, October 27, 2010

UITM DIHATIKU, KENANGAN BERSAMAMU TAKKAN KU LUPA!


Dear Readers,

Hye saya Izziatul Adlina binti Mohd Shokri bakal menghabiskan final semester saya tidak lama lagi. Degree of Business in Transportation holder major in Shipping and Port Management dengan sukacitanya melafazkan. AKU TAK SABAR NAK KERJA, sekian terima kasut. Di bawah ini aku masukkan sedikit gambar yang sepatutnya aku upload 2 minggu lepas aktiviti-aktiviti yang pack dalam masa seminggu tapi berlangsung dengan jayanya.

1) Program KASIH SAYANG SATU MALAYSIA di Perkampungan Kuala Selangor dimana kami satu kelas organize event untuk orang-orang kampung dengan kerjasama Badan UMNO, ini adalah event terbesar UiTM dan aku bangga sebab diamanahkan kelas kami untuk oraganize untuk subject personal development. Seronok dapat keluarga angkat baru dan aku sebagai instructor untuk aktiviti kanak-kanak sepanjang program. Sebagai Ketua AJK Protokol kami menjalankan mandat dengan jayanya. Yang best time ni, kami satu kelas unite dan happening, rindu saat-saat ini.










2) Dinner Pre-Graduation Night sempena menyambut pelajar semester terakhir yang bertemakan "Night Of Impersonator" dan jangan jealous aku impersonate ZIZIE EZETTE, ada rupa tak? Ada kan kan. Memang grand gila malam tu, semua dah macam artis, make up aku tak payah cakap lah, mata merah akibat sengatan dekat Kuala Selangor 2 days before the dinner. Tapi happening sangat time ni! Classmates aku sporting-sporting belaka. UNITE! Pasal mata tu, errr tak apa, still vogue gitu. Err~











3) Malam Nostalgia untuk Trancilt Society, aku menggayakan gaya perempuan keberet zaman Saloma merah menyala mak tau! Haha. Penat aku hairdo rambut tak jadi-jadi jugak semua gara-gara rebonding damn. But I Love my hair, getting longer i loike! Time dinner aku sempat lagi menyanyi lagu Bossanova dengan Shila Shamsudin. Time ni pun happening, makan sedap and and seronok lah tak terkata. SUKA!








Aku akan merindui saat-saat semua ini, sangat bermakna dalam hidup aku. Kenangan ini takkan aku dapat rasa balik bila dah habis belajar nanti. Sedih mak nokkk~ :'(


1 comment:

nanad said...

woahha~bestnyeeeeee...pasni leh kejeeee..
anyway,CONGRATZ2! ;D

 
Template design by Izzy Adlina